Doriți să ne contactați?
Servicii de consultanță
Aflați mai multe despre activitatea noastră
Managementul proiectelor este o activitate complexă ce presupune realizarea unui obiectiv economic , social, politic, pornind de la o idee, care prin metode specifice poate fi măsurată , analizată și cuantificată , printr-un ansamblu de metode și tehnici, rezultând un plan general de acțiune denumit generic PROIECT.
Ulterior după aprobarea acestui plan se trece la Implementarea acestuia , utilizând mijloace și tehnici specifice , ce conduc la atingerea atât a ideii avute drept scop , cât și a obiectivelor propuse ce pot conduce la creșterea prezenței calitative cât și cantitaitve pe piață, dacă discutăm despre criteriul economic.
Implementarea unui proiect este o activitate riguroasa , etapizată , structurată , ce trebuie realizată cu profesionalism , respectând atât criteriile asumate prin proiectul pentru care s-a cerut finanțare din fonduri structurale , cât și criteriile de competitivitate , necesare pentru atingerea obiectivului propus .
Implementarea unui sistem de achiziții dinamic și conform cu legile și normele în vigoare este un obiectiv de atins și măsurat într-un proiect de succes. Lipsa unei strategii unitare poate duce la pierderi de timp și financiare , greu de recuperat atât pentru realizarea obiectivului propus , cât și imposibilitatea atingerii criteriilor de eficiență dorite prin implementarea proiectului .
Studiile de piață si activitățile de sondare a opiniei publice , reprezintă atât un serviciu complementar , necesar pentru realizarea unui plan de afaceri bine structurat pentru obținerea de finanțări nerambursabile , cât și un serviciu structurat cu delimitare si adresare bine stabilită , necesar pentru luarea unor decizii valabile și pertinente în managementul strategic al entității competitive (firmă) pe piața generală a bunurilor și serviciilor.
Sunt oferite următoarele tipuri de servicii:
-realizarea de chestioanare cu tipologie diversă( servicii, bunuri, activități sociale), adresate atăt entităților competitive pe piața bunurilor și serviciilor cât entităților publice , sau de drept public;
- activități de analiză a rezultatelor obținute din aplicarea de chestionare;
-studii de piață, pentru bunuri (teste de acceptabilitate) și servicii , planuri de afaceri ;
-conceperea de strategii de proiectare si de realizare a unei campanii de promovare a unui produs sau serviciu;
-activități de monitorizare a rezultatelor obținute.